Mamma väckte mig aldrig

Idag hade jag ju faktiskt tänkt att gå till skolan, men det hade tydligen inte min mamma tänkt. För klockan 07:40 väcker hon mig och säger "hejdå, jag åker nu!". Jag trodde hon fattade att jag tänkte gå till skolan sista dan innan lovet, och gå till skolan så jag får vara ute ikväll, men det får jag ju i allafall.

Hur som helst när jag berättade för hnne att jag hade tänkt gå så sa hon "va det trodde jag var helt uteslutet, du kan väl inte gå till skolan när du är sådär förkyld" och visst det är ju kanske sant, och vem orkar gå till skolan? I alla fall så var det inte så mycket att tänka på eftersom jag alltid åker med henne till skolan, och jag började kvart över 8 idag, så det var ju inte ens nånting att tänka på när klockan var tjugo i ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0