Bilderna från filmningen och tröjan

Hej på er! :D

Sorry för dålig uppdatering idag :( men gick ganska länge iskolan idag, halv två...hehe... men det är länge för mig som är van att sluta runt tolv ;) Direkt efter skolan åkte jag bara hem och sen kom Alexander och hämtade mig, åkte hem till honom en stund osv.. ;)

BTW...! Lägger upp bilderna nu från när vi blev interjuvade och filmade, eller ja Alex eftersom jag dock tackade nej (vill inte bli filmad till nått jag inte vet vad den ska användas till, hallå jag är inte dum ;)). Lägger även upp bild på tröjan jag köpte iförrgår.

Haha bilderna vägrar hamna åt rätt håll på bloggen, men är åt rätt håll på datorn. Men det får väl vara så ;)


Men vaf*n, den bilden ville inte komma rätt häller. Men ni som har laptop får väl vrida på datorn ;) haha.
Hur som helst, visst är den söt? :D


Kommentarer
Postat av: MODEMARTIN

Vad hittar du på i helgen? :)

2011-01-13 @ 21:04:00
URL: http://www.modemartin.se
Postat av: Anonym

Go' kväll! Haft en bra dag? :P

2011-01-13 @ 21:25:23
URL: http://modegrabben.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0