Värddag.... eller?

Blir så jäkla förbannad... Min klass är ihop slagen med turism klassen bara för vi är så nåra. Så idag kom vi till skolan (har två lektioner på måndagar) och skulle ha praktiskmarknadsföring. Men det var tydligen inte vi som skulle ha den lektionen utan turismklassen... *suck* Så då har vi alltså bara matte på måndagar(!!) Men dom ska ändra den lektionen.. VILKET BETYDER ATT JAG KOMMER VARA LEDIG VARJE MÅNAD ÄNDA FRAM TILLS SOMMARLOVET!!! :D

Hur som helst mamma kom och hämtade mig 09:20 i skolan eftersom vi slutade då, lyxigt! ;) Sen åkte vi till ett konditori och köpte massa gott nybakat bröd. :) Men just nu tänkte jag gå och lägga mig och sova en stund. Och sen tänkte jag kolla på säsong 1 med Solsidan. Har inte kollat på det förut, (förutom avsnittet igår;)) så tänkte kolla ikapp säsong 1. Fick nämligen DVDN i julklapp! :D

Ska klicka hem massa kläder sen också! ;)


Hehe, ungefär såhär känner jag mig! ;) haha söt! :)


Kommentarer
Postat av: mmautildah

fin blogg :)

vad gör du?

kraaam

2011-01-17 @ 12:59:06
URL: http://mmautildah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0