Kanske är lika bra? ;)

Blev ingen skola idag häller, orkar verkligen inte. Men har ju fått influensan! Inte kul, men har ju iaf en andledning att slippa gå till skolan. ;) Får se hur jag gör i morgon, är ju visserligen kort dag i morgon, börjar tio över nio och slutar tolv! ;)


Just nu sitter jag och laddar över ALLA mina bilder från datorn till hårddisken.. Haha tar tid. Orkar häller inte kolla vilka bilder jag vill ha kvar och vilka jag inte vill ha kvar, så jag slänger bara över allt! Kanske lika bra annars tar jag säkert bort nånting som jag kanske kommer ångra(?). Så de kanske är lika bra ändå! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

skulle du kunna gå runt i en onepiece ute?

2011-03-31 @ 11:52:09
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0